Nieuws BSO de Muzikant
De wereld is opgeschrikt door het Covid-19 virus
Scholen en kinderopvang volgen de richtlijnen van het RIVM en Rijksoverheid
Branche Organisatie Kinderopvang en BOINK
De Leeuwenhartschool en BSO de Muzikant sluiten op elkaar aan en bieden noodopvang.
Samen werken we aan een liefdevol/veilig /vertrouwde schooldag en bso speelmiddag.
Noodopvang kunt u aanvragen via school en bso.
In het lokaal ligt een Corona map, waarin de laatste weetjes/nieuws vanuit Rijksoverheid in worden bewaard.
U kunt deze na overleg met een van de leidsters inzien.
Wanneer u vragen of aan of opmerkingen heeft omtrent het protocol Corona, dan horen wij dit graag van u.
Liefdevolle groet
De juffies
Van harte gefeliciteerd
Juffie Joëlle en gezin hebben in de zomervakantie een kindje gekregen

Vanaf januari 2021 gaan we samenvoegen met de nieuwe derde kleuterklas
In de kerstvakantie gaan we in overleg met de kleuterjuffies, het lokaal weer omtoveren tot een warm-veilig-uitdagend en natuurlijk
gezellige "vlinderklas" voor kleuters en bso.
DE GESCHILLENCOMMISSIE
tel: 070 3105 310
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (4-12 jaar) in kindercentra.
BSO de Muzikant is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- uitvoering van de overeenkomst
- verandering van de overeenkomst
- opzegging van de overeenkomst en de kosten daarvan
- annulering van de overeenkomst en de kosten daarvan
- kwaliteit van de opvang
- kosten van de opvang
- opvangtijden
Meer informatie
- de brochure 'Hoe werkt de Geschillencommissie Kinderopvang?'. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van
het behandelen van uw klacht.
- de brochure over de verkorte procedure bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
- het reglement van de Geschillencommissie Kinderopvang.
- de procedure van de Geschillencommissie.
Uw klacht indienen
Wanneer u uw klacht digitaal bij ons wilt indienen, dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op deze link. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download hier het formulier en stuur dit per post naar ons toe.