De geschillencommissie
BSO de Muzikant is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
T: 070 3105 310
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (4-12 jaar) in kindercentra.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Uitvoering van de overeenkomst
- Verandering van de overeenkomst
- Opzegging van de overeenkomst en de kosten daarvan
- Annulering van de overeenkomst en de kosten daarvan
- Kwaliteit van de opvang
- Kosten van de opvang
- Opvangtijden
Meer informatie
- de brochure 'Hoe werkt de Geschillencommissie Kinderopvang?'. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van het behandelen van uw klacht.
- de brochure over de verkorte procedure bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
- het reglement van de Geschillencommissie Kinderopvang.
- de procedure van de Geschillencommissie.
Uw klacht indienen
Wanneer u uw klacht digitaal bij ons wilt indienen,
dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op deze link. Kunt u uw klacht niet digitaal
indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download hier het formulier en stuur dit per post naar
ons toe.